Сучасні технології у сфері ЖКГ
Усі ми потрапляємо в обставини, коли наші права споживачів житлово-комунальних послуг порушуються. Перепад напруги призвів до зіпсування техніки, внаслідок аварії внутрішньо-будинкової мережі затопило будинок, без попередження відімкнули газопостачання в будинку, холодні батареї, засмітилася каналізація – пригод може трапитись багато і різних.
Крім того, кожного місяця на адресу власника житла надходить квитанція із зазначенням споживаних обсягів води, світла, газу, і сум, які потрібно сплатити. Якщо споживач сплачує за житлово-комунальні послуги, при цьому спостерігає порушення своїх прав, то і змушений захищати їх доступними правовими методами. Дуже важливо знати свої права, обов’язки та розуміти законодавства України, а також вміти користуватися сучасними технологіями, які економлять час. Зважаючи на особливу важливість питання ОСН «Комітет мікрорайону «Либідський» в жовтні-листопаді провів серію семінарів та тренінгів на гостру тему «Сучасні інструменти вирішення питань у сфері ЖКГ» задля підвищення рівня обізнаності населення.
Лекторка роз’яснила новації законодавства у сфері ЖКГ, розповіла про сучасний стан житлово-комунального господарства міста, виокремила основні проблемні питання, квалфіковано відповіла на поставленні питання. Виявилось, що багато людей різного віку взагалі не знають свої права, не вміють користуватися сервісами оплати. А навіщо стояти в черзі, якщо можна дізнатися все та оплачувати комунальні послуги за допомогою інтернету? Учасникам роз’яснено, що незалежно від того, яку саме комунальну послугу потрібно оплатити, сьогодні це набагато простіше зробити завдяки онлайн сервісу для подібних розрахунків. І навіть більше, виходити з домівки немає необхідності. Досить тільки мати доступ до інтернету, банківську картку. Також можна здійснювати розрахунок за житлово-комунальні послуги, перебуваючи в будь-якому місці. Більше свободи, відсутність черг і комісії за сплату – переваги розрахунку за комунальні послуги онлайн.
Сподіваємося, що з новими знаннями учасникам буде легше та швидше розібратися з послугами в сфері ЖКГ, а дорогоцінній час буде витрачатися на розвиток.